söndag 30 september 2012

Bilder!

Är så nöjd med min lilla häst! Tycker han överraskar mig positivt nästan hela tiden! Även fast vi hade en liten dipp igår, det berodde dock inte på han utan det var jag som red som en kratta ;)

Idag red vi en stund i ridhuset och sen ut en sväng med Kicki och Humle. Moller som är lite osäker när han är ute i skogen mår bra av att ha med en så trygg häst som Humle. Men han var duktig och vågade till och med gå först stundtals ;P  Galoppen funkade också bra! Han låg inte alls på så mycket och var mycket lättare i handen än vad han vart innan ;D




Har börjat fundera lite på det här med hoppningen också! Jag vill bli bättre och Moller tycker ju det är väldigt kul att hoppa! Så funderar på att ta lite hopplektioner ;P Också ska nog Kicki få hoppa honom någon dag!
Full galopp!
Fint steg har min lilla häst ;P
Vacker :)
Fin häst! Pappa som tog några bilder på mig och Mollis i fredags ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar