fredag 3 februari 2012

Stall

Var med Rebecka i deras mysiga stall förra helgen :P Hälsade på deras söta hästar och deras läskiga getter :O Alla getter är farliga enligt mig efter att en get fastnade med sitt horn i min säkerhetsväst och lyfte upp mig när jag var fem :O Så är as rädd för getter ^^ men tycker jag klarade mig ganska bra ändå, tyckte till och med om den minsta geten Anton ;P

Nedanför är stallets två hästar ;) ursäkta den dåliga bildkvaliteten, mobilkamera...

Fina Talta!

Snyggingen Randi!
Talta och Rebecka i bakgrunden ;P






Sen tog vi en sväng på Talta och Randi i skogen! Båda hästarna var snälla, men sen skulle vi rida lite dressyr x) Talta var duktig men hon hade lite svårt för sig, så blev inte så bra xP Randi var däremot mjuk och lätt lärd verkar det som. Sen fick Rebecka Randi att kliva upp på en pall med mig på ryggen. Fick knipa lite med benen för att inte kanna av ^^ Var lite skillnad på att rida dom hästarna mot mina hästar! Men det var kul, gillar ju verkligen nordsvenskar!
Kanske blir Rackes nästa trick, fast då snubblar han säkert xP
Talta på bild. Så här gjorde jag på Randi fast barbacka :P
Fina Randi! Har en viss kärlek till nordsvenskar
Talta!

Randi smaskar betfor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar