söndag 15 juli 2012

Falsterbo!

Härlig stämning i Falsterbo med många fina hästar och duktiga ryttare! Ska definitivt tillbaka nästa år och då förhoppningsvis har jag tid att stanna flera dagar! Många roliga shower och tävlingar hans med att se, och givetvis var det en del hästar jag väldigt gärna ville ta med hem :P Men jag nöjer mig med min fina hästar här hemma som det kommer bli synd om idag nu när jag har hämtat inspiration från Falsterbos fin GP-hästar ;P Nädå men ett svettigt dressyrpass kommer det allt bli!


En utav mina favorit hästar var den söte Italienska hingsten Donnerbube 2 med Silvia Rizzo.
Donnerbube 2 så söt!
Det här var också en snygging!
Också stjärnan Patrik Kittel med Watermill Scandic
Fina Favourit med Tinne Vilhelmsson-Silfven!

Luftig galopp!
Holliday KLG
Peder Fredricson med Holliday KLG
Tycker vi ska bygga ett sånt hinder här hemma ;P
Balahe
Douglas Lindelöw med Balahe
Douglas Lindelöw med Balahe!
 Möller och jag kämpar på för fullt och har fokuserat mycket på galopparbetet. Tränade ökad galopp och tillbaka tagningar i Fredags. Han var lite övertaggad i ökningarna och flög iväg så fort jag tänkte ökning och gick då gärna lite på dubbla spår, inte bra! Men med en stadig ytterhand och med lite hjälp från innerskänkeln så höll han sig på ett spår ;) Riktigt fin blev han emellanåt när vi hittade balansen mellan för mycket energi och för lite energi. Så var väldigt nöjd med både honom och mig!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar