torsdag 22 september 2011

Måndag...

Måndag: Började skoldagen med att ridad en hopplektion på Castillo för Anne. Castillo var väldigt rolig att rida och han hoppade jättebra. Tyvärr så tog jag inte vara på lektionen i början utan var jätte distraherad och ofokuserad. Men efter att Anne motiverat mig lite så gick det mycket bättre och jag kunde uppskatta lite hur duktig Castillo är ;)

Skolans häst Castillo. Jätteduktig och har vunnit upptill 1,30 hoppningar
  Sen var det lunch och efter det var det dags att gå ner i stallet och göra i ordning den lilla ponnyn Gullan som jag skulle ha på ridningen till hästskötarprovet. Var lite stressigt att göra en häst tävlings klar på 40minuter  med knoppar och allt! kan säga att jag han inte klart med allt^^ Provet gick helt okej. Gullan var rolig att rida men väldigt stel i sidorna. Bytte sen häst till L.W tycker det var okej att rida honom med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar