söndag 9 oktober 2011

lektion med Dancer

Kom på att jag inte skrivit något om lektionen jag red på Dancer förra veckan så det blir ett litet inlägg om det nu istället  ;)

Var lite jobbigt att tränsa och sadla honom eftersom han är så stor och jag ä inte speciellt lång xP Men med hjälp av en hög pall så fick jag på honom både träns och sadel^^



Var ganska nöjd med både honom och mig. Försökte tänka på att rida noggrant och få med hela honom till och med yttersidan som annars gärna glider iväg åt ett helt annat håll^^ Blev en ganska kort lektionen och tränade bara på att rida några meter innanför spåret och göra små flyttningar. Även fast lektionen inte var så lång så var det bra att Åsa kollade av så att vi var på rätt väg.
Så här fina var jag och Dancer^^
Världens skönaste sadel! Cliff Barnsby
Fina killen klädd i vitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar