torsdag 28 juni 2012

Fina Molle!

Oj nu var det ett tag sen jag skrev något här! Mår fortfarande inte helt bra utan har fortfarande ont i halsen och hosta :/ Men jag försöker att inte låtsas om det ;)

 Jag och Möller fortsätter vår träning och vi förstår varandra bättre varje dag! Hade honom lös i ridhuset för några dagar sedan. Verkar som om jag fått en till liten racer-häst! Mycket spring i full fart och små stegringar och sparkar. Passade på att leka lite med honom ;) Kan säga att han verkligen är rolig att jobba med från marken. Lyssnar otroligt bra och man kan verkligen se hur han försöker lista ut vad man vill!

Fina hästen!

Har ridit lite i skogen på honom också! Verkar som om han tycker den svenska skogen är väldigt kul!  Helst skulle han nog vilja springa i full fart uppför varenda backe! men det vågar jag inte låta honom göra riktigt än ;) Red också ut på honom utan att någon annan häst var med! dock var syrran med och gick med hunden. Han testade lite och försökte vända hem när vi stötte på lite läskiga saker som tex vattenpölar ;P men med lite lätt övertalning så gick det att komma förbi dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar