lördag 8 december 2012

Shopping på hög nivå


Idag blev det en sväng in till stan med mamma. Givetvis så började vi med Hööks och Charlies för att inhandla lite grejer till oss själva och foder, plus lite småsaker till hästarna!

Hittade nästan allt som stod på shoppinglistan.
Dom sakerna som mamma köpte var: Dressyrspö, Roeckl vinterhandskar, ullsulor och Back on Track handskar!

 Blev lite fina saker till DiNozzo med, Swarovski bling med bruna och guldiga stenar, lackboots med fårskinns"fluff" och ett bett.

Jag köpte en Hv-polo dunjacka, en supersnygg Lamicell hjälm och Roeckl vinterhandskar.

Men både Roeckl handskarna och hjälmen är julklappar från mamma och pappa ;P
Var på väg att köpa en Lauria Garelli dunkappa men tyckte att den var lite för lång på mig. Men mamma gillade den så hon köpte den, så bra då jag också kan använda den xP
Hittade ingen snygg lädergrimma till Moller som jag hade tänkt!

Köpte också lite smink och en vågtång på A6 ;)





Min snygga lite blingade hjälm!

DiNozzos bling!
                                                            


Lack boots från Hööks

Lauria Gerelli kappan! Supersnygg!


Praktisk sprund där bak så den går utmärkt att rida i :P


Hv-polo jackan! Den gör sig inte riktigt på bild, det är så glansig så färgen blir lite fel på bild


Här stämmer färgen lite bättre ;P
 

2 kommentarer: