söndag 26 maj 2013

Det vackraste jag vet

Igår red jag en liten stund på banan med Mollerboller! Lite spänd var han eftersom han var helt ensam :O läskigt! ;) Men han höll sig i skinnet och jobbade på ganska bra. Mamma var snäll och fotade lite, kul att för en gångs skull få lite fina bilder där JAG sitter på hästen. Brukar annars alltid vara jag som står bakom kameran ;) 





Han är så snygg! Jag tycker lätt han kan mäta sig med dom godkända ponnyhingstarna ;P Speciellt med tanke på hur bra resultat han fick på 3, 4 och 5 års-championaten! Men det är väl tur att han inte är hingst för då hade jag aldrig fått ha honom ;P

Nä nu får jag väl sluta skryta om min fina lilla häst, annars kommer väl någon bli sur ;)

Jag får skryta om den röda fina istället, som jag tog några bilder på. Dock inga ridbilder för kortet var fullt.




Såna underbara hästar

2 kommentarer:

  1. Så klart man får skryta om sin häst ;) Jättefina bilder, kul att du är uppe och rider igen :)

    SvaraRadera
  2. Ja lite stolt måste man ju få vara ;) Tack, ja det är så härligt!

    SvaraRadera