fredag 15 juli 2011

Har haft om stallet tis-fre. Har haft fullt upp hela tiden så har inte hunnit blogga något. Ska försöka skriva några inlägg om vad som hänt^^ Måndag-Tisdag var Isa med mig i stallet och red hästarna med mig...

På måndagen red Isa en stund på Racke efter att jag ridit lite. Han kändes inte så bra, var ganska hård i munnen och lyssnade inte så bra. Berodde antagligen på att jag ridit på det raka tränsbettet några dagar, blir alltid lite konstigt när man byter tillbaka sen^^
Sen var det Isas tur att rida en stund på Racke, gick bra tycker jag. Efteråt säger Isa "det här var nog det svåraste jag någonsin gjort" x) Nä han är inte så lätt Racke även fast det kan se ut så^^

På Tisdagen red jag Racke, då kändes han lite bättre igen^^  Isa fick rida på Gold och det gick så bra! Dom var jättefina!  Och Gold såg så nöjd ut! Tror Isa blev lite förälskad ;)

Fick bli en bild på en utav våra katter idag^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar