onsdag 27 juli 2011

Racke och jag levererar ;p

Idag red jag ut till 4h och levererade lite grejer som har några har köpt från bloggen^^ vägen dit gick bra och vi kom fram i tid. Men när jag kom åkte dom som jag skulle träffa :o Trodde jag tagit fel på tiden! men dom skulle visst bara åka och hämta sina hästar^^



Sen red vi tillsammans en stund på banan tillsammans. Racke var lite spänd och motig men men kunde i alla fall gå runt nästan hela banan utan att skygga xP Tog några skutt på hindrena som stod på banan också^^ Sen lämnade jag grejerna och Racke fick dricka undertiden vi stod och pratade. Sen skrittade jag hem ;)

2 kommentarer:

  1. Han är rolig trygg och inte rädd för nått i skogen.
    Men kan vara rädd för allt på ridbanan.
    Men han är ju så underbar. / maria

    SvaraRadera
  2. haha Aa så fort det blir lite jobbigt då kan allt vara farligt ;P ja han är verkligen som en dröm <3

    SvaraRadera