tisdag 26 juli 2011

Racke ridning!

igår blev det ett ridpass på lilla Racke. Gick inte så bra, jag var duktig men Racke var tjurig xP nädå men han tyckte det var jobbigt... Har gått nästan ett och ett halvt år sedan jag red lektion, så nu när jag har fått lite hjälp utav Åsa när jag rider på Ettan så har Åsa märkt att jag släpper på yttersidan i vänster varvet eftersom jag är lite sne i sidan... Så igår så tränade jag på att få in armbågen mot sidan så att Racke inte kunde smita ut med ytter i vänster varvet , inte så kul tyckte Racke ;)

Så i början var det lite motigt! Men sen dom 5 sista minuterna blev han fin^^ Tycker alltid att det är svårt när man ska ändra något i sin ridning. Men man får ha ögon på slut målet och bara fortsätta kämpa!
Tryck på bilden för förstoring! 


Han är bra ändå lilla Racke även fast han tycker det är bäst när vi bara myser och lullar runt lite^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar