onsdag 6 juli 2011

Svettigt

Igår blev det ett svettigt ridpass på banan med Racke. Dagen innan var ett lite lättare ridpass med mest jogg och mjuka vägar, så det var inte så populärt att jobba på ordentligt tyckte Racke x) Ush vad jobbig han tyckte jag var när han var tvungen att spåra hela tiden och gå precis i den takten jag ville.
 Så i början av passet försökte han sega och när man då drev på så skulle han springa iväg...

Men skam den som ger sig! Tillslut så gav han med sig och gjorde som jag sa... Så då kunde vi galoppera på så fint på 10meters volter och göra några bra förvända galopper. Även fast det bara var dom 15 sista minuterna som var bra så är jag nöjd ändå...
Gold och Dancer gick också men inte med mig!
Klicka på bilderna för förstoring... och jag fortsätter uppmana folk att kommentera.

Min fina lilla sagohäst! Älskar dig enormt mycket

Racke fundersam... vad gör du nu då matte?
 

2 kommentarer:

  1. Ni är så perfekta ihop, du och din lille prins:)

    SvaraRadera
  2. hihi till mig är han min stoora prins ;)

    SvaraRadera