söndag 18 december 2011

Första turen i snön

eftersom det kom mycket snö igår så tog jag och Racke premiärturen på fältet för i år :D Racke och jag tyckte att det var så kul! vi både tränade lite dressyr och raceade i full galopp. Vill att mamma eller Jejja ska filma mig och Racke på fältet i år ;)

http://www.youtube.com/watch?v=lS0bK5sdeLE en liiiiten film från två år sedan på mig och Racke, men ser nästan inget eftersom det är filmat med mammas mobil ;)




Gold blev klippt idag också men batteriet tog slut så får fortsätta i morgon xP
är benen och en del på rumpan kvar :)

2 kommentarer:

  1. Tack för klipphjälpen! Du är lite mer noga än jag. Klart vi ska filma Racka-race och dig!

    SvaraRadera
  2. det var så lite så ;) jag står ju inte ut med att se en randig häst ;P ja det måste göras så snart jag blir frisk!

    SvaraRadera