fredag 30 december 2011

Ridning!

Jag och Gabbi red i den stora sommarhagen med våra underbara hästar, Gabbi med Zandor och jag med Racke. I början var vi duktiga och red lite dressyr ;) Racke var duktig ^^ Sen fick jag och gabbi för oss att vi skulle leka kurragömma med hästarna xP (Jag vet vi är typ 5år ^^) Men vad kul det var! Hästarna var så taggade och ville bara galoppea och dom verkade tycka det var jättekul att både gömma sig och leta efter varandra xP Man kan inte tro att Racke snart är 21år gammal! Han sprang och skuttade som om han var ett litet föl ;P

Fina busen ;P

Sen red jag Ettan. Hon var lite tjurig i början och skulle inte gå framåt utan ville bara stå och hoppa på stället x) men efter lite mild övertalning så gick hon framåt! Krävde inget av henne idag utan hon fick bara springa på framåt i full fart :) Men det är skönt att även fast man inte rider henne i form så håller hon ihop och rör sig uppåt, speciellt i galoppen :)
Ettan! Multitalang? kan både hoppa och är urläcker att rida :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar