tisdag 20 december 2011

Stan

Igår var julkappsshopping på A6 som gällde :P hittade julklappar till alla och en del till mig själv ;)
en sväng på Charlies hann vi också med ^^ Men eftersom våra hästar är nog bortskämd med saker så blev det inte så mycket ;)

Goldi fick ett nytt ländtäcke och Racke fick en ny himalya saltsten också köptes det lite nytt foder som behövdes ;) letade också efter nya dressyrdamasker till Racke. Han behöver verkligen nya eftersom dom han har nu är så slitna och går upp när man rider :/ Men hittade verkligen inga :/ Kollade en massa olika men det fanns inga i hans storlek! skulle vilja ha protector skydd som jag köpte till honom på Göteborgs horseshow men som var för stora så Gold fick dom.

 Såna protector skydd som jag köpte till Racke fast svarta. men dom var för stora så Gold  har dom nu, finns tyvärr inte i mindre storlekar

 Showmaster skydd har jag också kollat på men tycker att dom är lite för "fluffiga" på Racke

 Catago skydd som är otroligt snygga på lite större hästar men som jag tror skulle se klumpiga ut på Rackes smala ben

Jacson skydd, såna som han har idag snygga på honom men dom håller inte så länge :/ och dom fanns inte heller i hans storlek när jag kollade senast.
Någon som har tips på vad ni tror skulle passa Racke?

Klippte också färdigt old när vi kom hem från stan. Hon blev så fin så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar