söndag 4 december 2011

hundrade inlägget ^^

Det blir mitt hundrade inlägg! lite stolt att jag lyckats hålla igång ett tag i alla fall :P Me nu var det ett tag sedan jag skrev något, dåligt! Men nu nu blir det lite uppdatering.

Racke började jag sätta igång i Onsdags och han har känts okej men är fortfarande lite rak och stel i sitt ben :/ Idag red jag som vanligt på honom och han känns mjuk och följsam (inte illa för att ha vilat och vara 20år) Men det är något som inte stämmer :/

får inte någon riktig "ridkänsla" på honom och han känns lite matt... Men jag ska rida som vanligt på honom denna veckan och se om han blir bättre, och imorgon ska mamma köpa glukosamin med tuppkam till Racke.

Finaste Racke med bästa mamma
Gold och Dancer verkar må bra och dom sköter sig så bra så ;) Gold har inte varit halt på  5-dagar senast hon blev halt var när jag red henne och då hoppade jag av och mamma och jag flyttade baken på henne åt alla håll och kanter. och sen när hon blev bättre så hoppade jag upp igen och red. Och då var hon bra? Efter det så har hon inte blivitt halt... Och nu är hon bättre än någonsin! men man får vara bestämd med henne, för hon tar alla chanser hon får att sega och dra ut sig ;)
Gold och jag i somras 

1 kommentar:

  1. Tänk att jag fick vara med på bild i ditt hundrade inlägg. Tack! Skönt att både Racke och Gold verkar vara piggelin och på G igen. Kul att det gick så bra på hoppningen. Inga ben brutna och ingen bana glömd:) Bättre kan det inte bli! Duktiga du!

    SvaraRadera