torsdag 22 december 2011

fortfarande sjuk

Jaa jag är fortfarande sjuk -.- kände mig lite bättre igår så var med mamma när hon red och longerade Racke på fältet. Var kanske inte så smart eftersom jag vaknade idag och mådde för j*vligt -.- Men Racke tyckte det var så kul att springa i full fräs runt mig och hålla på och bocka xP inte illa för att vara 20år ;) Lekte gjorde vi också, han var så fin och och travade i luften och spände upp sin långa nacke så att han riktigt kunde visa vilken fin arab han är ( som att jag skulle kunna glömma ;P )

Men idag får hästarna klara sig utan mig, eller rättare sagt jag får klara mig utan dom ;) men har lite dåligt samvete eftersom mamma fick ta stallet helt själv idag :/
hehe hittade en gammal bild på Racke från första julen vi hade honom xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar