lördag 26 januari 2013

Lördag

Igår så var det Charlies REA och senare på kvällen så gick jag ut med några underbara vänner! Hästarna hade inplanerad vila. Den här veckan har Moller fått ta det lite lugnare eftersom han gått så mycket och vart så himla duktig! Men nu sätter vi igång ordentligt igen. Senare idag ska mamma rida lektion för Å på Nozzo. Får se om hon har tid för en träning för mig och Moller också :) Annars kanske det blir lite cavalettiarbete.

Vi hittade lite bra grejer på REAn i alla fall. Jag köpte en Anna Scarpati tävlingstopp och ett Kingsland tävlingstäcke till Moller. Tävlingstoppen var nedsatt från 949kr till 200kr och täcket var nedsatt från 1500kr till 400kr, riktiga fynd! DiNozzo fick ett nytt stalltäcke och ett brunt Glen Gordon schabrak med guldkant :P

Bilder kommer senare!

2 kommentarer:

  1. Hej Fina Johanna! Så duktig du är med din lille dansk! Han verkar vara en piggelin individ. Jag blev så imponerad när du provred honom, så såklart, kommer ni att utvecklas massor! Sedan, vågar jag nog skriva, att du är en kämpe. Och så är du inspirerande! Det är något aom är verkligt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Mia! Jag är verkligen glad att vi fann fina Moller :P

      Radera