torsdag 31 januari 2013

Paus från plugg

Tar en paus från pluggandet för att blogga lite ;) Är hemma från skolan idag eftersom jag inte mår helt bra. men börjar må bättre i alla fall! Har drama som estetisktval så nu sitter jag och jobbar med slutuppgiften.

Lite tråkigt att den kursen avslutas nu har faktiskt tyckt det vart kul! Lite konstig eftersom jag alltid lidit av scenskräck, men tycker det har blivit mycket bättre! Förutom dramauppgiften så pluggar jag till ett prov inom arbetsmiljö och säkerhet. Inte fullt så kul ;)

Hästarna ska bara få ta det lugnt idag och promenera lite i eftermiddag.


1 kommentar:

  1. Scenskräck har jag också MEN inte när när vi hade drama eller så, då lever jag in mig så i rollen så det var aldrig några problem. Men vi ska inte prata om att stå framför klassen och redovisa något, det var fruktansvärt!

    SvaraRadera