söndag 3 mars 2013

Animo

Liter bilder från Italienska Animos nya vårkollektion! Mycket fina grejer :)






Jag tycker Animo gör väldigt snygga kvalitets grejer. Men dom kostar därefter också. Jag tycker kanske att mycket av deras grejer kostar alldeles för mycket att ha till vardags. Däremot har jag investerat i en kavaj från Animo i år.





Kavajen är svart med glitter strass på fickor och kavajslag. Är så glad att jag hittat en kavaj som passar och som är snygg!
Jag som är så liten har haft problem med att hitta en kavaj som passar. Pikeur till exempel gör inte kavajer i mindre än storlek 36... Jag har storlek 32/XS. Jag vill inte köpa Junior kavajer för dom är alltid så korta i midjan och har inte alls samma skärning. Det jag gillar med Animo kavajerna är att dom verkligen är slimmade i armarna och har väldigt fin passform för oss som är lite mer petita ;) Att dom är i ett härligt funktionsmaterial som andas är också ett stort plus!

2 kommentarer:

  1. Hej hopp johanna! Du är jättefin i din kavaj! Nu vill jag jättegärna lägga din blogg, som en länk . Behöver din adress! Vill du sända den till mig? Tycker du skriver trevligt och alla fina bilderna på dig och den vackre ine minst!
    mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Mia! Jag går in på din blogg och lämnar min länk :P

      Radera