söndag 10 mars 2013

Min dag

Förutom att rida min fina häst och kolla på när syrran rider fina DiNozzo så har jag också firat min födelsedag i helgen. Jag fyller egentligen på fredag men man får passa på att fira när syrran är hemma! Fick en låda fylld med massa roliga saker av syrran, där fanns bla favorit godiset, nudlar (älskar!!!), bok, ljudbok, mascara, ansiktsmask och Eldorado face glo! (svart highlight till häst)
Av mamma och pappa fick jag en Kingsland tävlingsskjorta, också fick jag min och Mollers tävlingslicens betald. Tack!!!


 Idag ska vi åka till Mantorp och kolla på Dancer när han och Yvonne tävlar!

Fina Dancer!

9 kommentarer:

  1. Grattis! :D
    Hoppas det blir en massa bilder på Dancer nu också :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag några bilder blev det ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! :P Fast jag fyller egentligen på fredag ;)

      Radera
  3. Haha jaha, jag tänkte väl att jag inte sett något om din födelsedag på FB, och sedan när jag såg att andra skrivit Grattis så var jag bara tvungen! :P Då skulle jag ha skrivit Grattis i FÖRskott ;)

    SvaraRadera