fredag 15 mars 2013

Grattis Johanna!

Grattis till mig själv som fyller år idag! Ska upp snart och rida på min fina häst, perfekt start på dagen! Sen ikväll ska jag ut med några vänner :) 

Igår så var Mollers bula på halsen mindre så red en liten sväng i ridhuset. Skrittade i 20 minuter och travade i 15 minuter. Får fortfarande inte rida så hårt efter vaccinationen, men han blev väldigt fin det lilla jag jobbade honom! Han kom ihop och kom upp med bibehållen rundhet.

Lite oturligt att bulan sitter precis där jag klappar honom när jag rider. Det glömde jag några gånger när jag red, så stackars Mollis flög i luften när jag klappade honom för han var duktig. Stackarn!



2 kommentarer:

  1. Grattis!! Hoppas du får en underbar dag :)

    SvaraRadera
  2. Grattis "Lillan". Ta det lugnt i kväll! Kraaam från mamma

    SvaraRadera