söndag 10 februari 2013

Jogg och program

Idag fick Moller bara jogga lite lätt för imorgon blir det lektion för Å :)

DiNozzo red jag ett pass på i ridhuset. Red igenom Lb:1 och han var duktig ;) vägarna blev inte dom bästa och galoppvolterna blev lite stora men han tyckte det var så roligt! Vet inte varför men han taggade till och tyckte det var lajbans att gå program :D

Egentligen skulle han passa bättre på lång bana. Man hinner inte med många steg på en långsida på honom ;) Dock så tycker jag det är nog jobbigt att sitta ner ett helt program på kort bana på honom x)

3 kommentarer:

  1. Sv: Jaa det var en bra idé, får kika på det.. Dock är vi många från Borås och det är klart att det blir kanske lite onödigt långt men alltid bra att ha alternativ :)

    Jag känner igen hästarna föresten ;) Kan du vara Maries dotter då antar jag?! Kul! :)
    Förövrigt kikade jag på filmerna nedanför, det ser ju jättefint ut! och det finns alltid saker att jobba på så du är inte ensam ;) Men du ska vara väldigt nöjd, för det ser hemskt trevligt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det såklart, då kanske det inte är det smidigaste ;)

      Hehe ja det är jag som är Maries dotter :P Tack så mycket! Ja det är väl så, spelar ingen roll vilken nivå man är på det finns alltid saker att öva på! Men det är väldigt kul att du tycker det ser trevligt ut :D

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera