tisdag 12 februari 2013

Modiga mamma ;)

Idag var mamma modig och vågade rida ute på DiNozzo för första gången! Visserligen så gick jag bredvid och höll honom i longerlina, men någonstans ska man börja ;) Men dom vågade både skritta och trava!

Sen satte jag mig upp och red en stund. Han var väldigt duktig men han tyckte det var jobbigt att springa i snön. Så han låg på lite och blev lite stark i galoppen, det är ju kul att galoppera på fältet ;P Blev lite osäker på om han tänkte bocka? Och det vill vi inte för då flyger jag ;)

Red desutom på novabettet så det kanske är lite väl snällt. Det blev inga bilder idag eftersom vädret var så tråkigt! Så det får bli en bild på Nozze och mamma från igår ;)

 
 

2 kommentarer:

  1. Så snygg han ser ut. Och jag med! Jag gör mig verkligen bäst utan huvud hi,hi. Tack för all din hjälp, mitt lilla hjärta<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ni är så snygga så ;P Det var så lite så!

      Radera