tisdag 26 februari 2013

Min duktiga lilla kille!

Jag vet inte vad som hänt med Moller, han är så himla lugn och redig! Red som sagt på fältet idag och han var väldigt cool och jobbade på utan att spänna sig. Vi kunde till och med galoppera lugnt och kontrollerat utan att han började studsa och slänga med huvudet. Duktig polle! Jag trodde det skulle dröja bra mycket längre innan han skulle bli så här avslappnad utomhus.

DiNozzo fick gå ut i skogen med Rebecka på ryggen. Han har tydligen skött sig bra och var pigg och glad ;P

Mamma tog lite bilder när jag red ;)





5 kommentarer:

  1. Gud så fina ni är! :)
    Önskar att mina mamma kunde ta lika bra bilder som din, mamma får typ aldrig fokus allt blir bara suddigt x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Haha det tog lite tid innan mamma lärde sig, men nu har hon blivit riktigt duktig!

      Radera
  2. Ja det var väldigt märkligt! Men men förhoppningsvis är det väl ingen fara..

    Vad fina bilder på er! och jösses vad DiNozzo liknar min på denna bilden. Eller min Dino kanske liknar Nozze då ;) Lite roligt iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :P Haha ja dom är väldigt lika ibland. Att vara lik din Dino tycker inte jag är det sämsta!Gillar verkligen honom ;P

      Radera