måndag 25 februari 2013

Modiga dansken och mysiga tysken!

Moller och jag har varit ute på en skrittur i en timme i det härliga vädret! Pappa hängde med så Moller inte skulle behöva vara ensam ;) Men Moller kunde inte brytt sig mindre om ifall han var med eller inte! Han traskade så gärna på först och ville inte alls vänta på stackars pappa som pulsade fram i snön x)

Så jag och Moller skrittade i för väg så fick pappa och Sasha (vår hund som också var med) ta följe. Stolt över min lilla häst som har vart så modig idag <3


DiNozzo som vart en duktig dressyrhäst flera dagar i rad nu fick bara bli ompysslad idag. Han tyckte det var så mysigt när både jag och mamma stod och borstade på honom, myshäst <3 Imorgon ska han få gå ut i skogen. Får se om det blir med mig eller om Kicki och en kompis skulle rida ut på han och Humle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar